RSS Feed

E dimineaţă…

Posted on

… iar.

O altă zi, un alt răsărit de soare…

Îmi sor cafeaua plină cu zâmbete de dimineaţă

Dar observ un zâmbet trist.

Ştii că nu-mi plac,

Ştii că le detest!

Încearcă doar să nu-mi mai minţi zâmbete…

Să zâmbeşti doar pentru mine.

E abea dimineaţă şi doare deja.

Tu poţi să negi că soarele răsare-n zadar

Tu poţi să-ţi doreşti să uiţi…

Pentru că dorinţele se-mplinesc doar în stele sinse.

Vreau un loc sigur,

Unde să nu existe nici tu, nici eu.

Vreau să uit şi să trăiesc din nou, fără să schimb nimic.

Vreau să mă ţii departe de minciunile albe.

Un zâmbet a sărit din cana cu zâmbete

Şi mi-a brăzdat chipul.

Dar, dintr-atâtea mii şi mii fericite, el e cel trist!

Când nu-l voi mai simţii voi fii libera,

Dar tu?

2 responses »

Critică!

