RSS Feed

Te aştept la o gară, pot ?

Posted on

” De ce nu dormi ? ”
” Nu pot… Cântecul acela îmi tot revine în minte şi mă poartă printre amintiri. ”
” Te-ai jucat vreodată cu amintirile ? ”
” Da ! De o groază de ori ! Dar de fiecare dată m-a durut… Dar lasă asta ! Uite, răsare soarele, răsar culori ! Ce-aş vrea sa pot arunca cu pietre-n soare, să nu-l văd, să nu-mi trezească nopţile nedormite. Să-mi lase doar mie noaptea… Doar dacă n-ar exista insomnia asta… ”
” Vino lângă mine ! ”
M-am dus şi m-am aşezat lângă el, m-am aşezat pe vise şi consecinţe, dar nu mi-a păsat. A început să-mi cânte amintiri. Le-am îndurat cu greu, cu ochii înlacrămaţi şi cu suspine care n-aveau curajul să se facă auzite. Sufletu-mi începea să curgă pe foaie. Prea multe sentimente învălmăşite şi încurcate şi adunate într-un suflet prea mic pentru ele. Camera toată era, parcă, încărcată toată cu sentimente şi emoţii ameninţătoare: depresii aruncate sub pat, durere ascunsă în sertar, lacrimi pe măsuţa de cafea şi eu, eu în braţele lui, tot într-un colţ al camerei.
Acordurile chitării au încetat a-mi presăra condimente peste amestecătura de gânduri şi amintiri.
” Tocmai m-am jucat cu amintirile tale, a durut ? ”
” Daa! Îngrozitor… Şi asta pentru că am alunecat de pe o stea când te-ai oprit ş-am căzut… ”
” Nu-i nimic, te-am prins eu! ”
” Ştii… ? Uneori sunt bune momentele în care amintirile te depăşesc, sunt mai presus de tine… Pentru că atunci eşti tu cu-adevărat. Atunci eşti tu în starea brută, nematerializat şi nemachiat. Cu imperfecţiunile de rigoare, dar atât de perfecte! ”
” Nu mai spune nimic ! ”
A plecat şi nu s-a mai întors niciodată, lăsându-ma pe mine să mă descurc singură cu toate amintirile din care ma hranesc zilnic.
” Acum eu o să te prind pe tine, când cazi de pe stele! ” i-am picurat şoapta aceasta pe umbrele urmelor ce-au ramas de când a plecat, dar ştiu c-a auzit-o!
Amintirile curg în continuare, dar viaţa nu, la fel cum speranţa nu moare niciodata, dra te omoară. Şi asta pentru ca doar în lacurile cu noroi pe fund se găsesc nuferi.

8 responses »

  1. Eu stiam ca se gasea aur:))dar daca nuferii au valoare sentimentala mai mare, apai nuferi sa fie! Te-am pus pe blogroll, mersi pentru vizite. Te mai astept.

    Reply
    • Mersiiii > : D < !! O sa-mi fac si eu blogroll si o sa-ti intorc favorul : ) .
      Cat despre nuferi, mie mi se par niste flori divine, nu ma intreba de ce.. : )). Si nu era aur, erau diamante. Mai preci un vers a unei melodii cantate de Nimeni Altu' (cred! ) "Diamantele scumpe se gasesc doar in noroi."
      Si eu te mai astept. Eu o sa mai trec pe la tine pe blog, pentru ca am ce vedea. 😛

      Reply
  2. multumesc pentru parere.Dependenta sau nu de puncte de suspensie ma cam priveste strict.Asta e stilul pe care il abordez.Oricum.danke.O seara buna

    Reply
  3. Cu imperfecţiunile de rigoare, dar atât de perfecte!
    Mi-a plăcut mult.
    Felicitări şi numai bine!
    Noapte bună.

    Reply
  4. Şi o dimineaţă cu zâmbete în loc de cafea 🙂

    Reply

Critică!

