RSS Feed

Noiembrie…

Posted on

< Povestire scrisa numai din perspectiva lui.>

Stătea ghemuită pe pervazul geamului privind afară, privind in gol. Eu stăteam şi-i admiram gesturile involuntare, atât de uzate, dar parcă niciodata folosite destul.

” Crezi că ploaia are sentimente? ”

Eu eram pierdut printre diversele ei portrete tipărite-n minte…

” Poftim? ”

” Nimic… ”

Acum oare de ce tăcea ? Era o tăcere dintr-un univers particular ce avea ca unicul scop gălăgia de sentimente ce le provoacă.

” Ploaia te iubeşte! ” i-am zis.

” Ba nu! E noiembrie… ”

” Şi? ”

” Ploaia de noiembrie e rece, e moartă… ”

” Da, dar, gândindu-se la tine, fiecare particula de apă se incălzeşte şi… ”

” Bine, lasă … ! ”

Şi ş-a întors capul innapoi spre geam. Şi-a luat o ţigară şi ş-a aprins-o, mai apoi lăsând-o doar să ardă.

” Vrei să mergem afară? ”

” Nu! ”

” Îţi fac o cafea? ”

” NU! Lasă-mă! Nu vreau nimic… Doar noiembrie… ”

A deschis geamul şi a lăsat ploaia să-i ude chipul. Plângea. Şi-a ascuns lacrimile de ochii mei.

” Eşti mai frumoasă când plângi. ”

A schiţat un zâmbet strâmb şi mi-a zis:

” Am prins o lacrima de ploaie… Mi-a zâmbit! Era doar o lacrimă zâmbitoare…”

” Şi… crezi că lacrimile de noiembrie au sentimente? ”

A stins ţogarea şi a aruncat-o pe geam.

” Nu. ”

” Ba da… Ele însuşi, prin simpla şi unica lor existenţă sunt un sentiment. Doar că e un sentiment tăcut, marginalizar chiar. ”

<1. Scuzati-mi absenta. 2. Placinta ? R: Placinta… : )) >

5 responses »

  1. E fain,noiembrie…
    mie imi plac toate lunile care se termina cu -mbrie. ca atunci e toamna. si ma trec niste chestii faine. cum ar fi o metafora paradisiaca ce nu vrea sa se prinda de mine. cum ar fi niste sentimente de dragoste pe care nu am cui sa le dau. cum ar fi emotiile de toamna ce ma trezesc la viata atunci cand natura moare, si reinvie mai tarziu…e fain, noiembrie..

    Reply
  2. Doamne…mi-a placut maxim.
    Ti-am descoperit blogul astazi:X cand hoinaream pe net. Superb. Ma bucur atat de mult ca exista persoane ca tine. Kisses:*:*

    Reply
  3. Superbă postarea asta 😉

    Reply

Critică!

