RSS Feed

Uitare

Posted on

Ea: S-a înserat…
El: Şi ce dacă? Nu mai ştii să-mi vezi sunetele noaptea?
Ea: Nu… Am uitat… Am uitat să te iubesc, am uitat să sper, să iert, să încerc, să vreau… să TE vreau…
El: Şi atunci de ce mai zbori cu mine?
Ea: Prin tine trăiesc, ai uitat? Sunt totul. Merit totul de la tine. Un tot pentru amândoi. Încerc să nu mai amân înserarea, căci a venit deja.
El: Am uitat să înţeleg ce spui. Am uitat să trăiesc în lumea asta a ta, lumra viselor vii, lumea speranţelor. Căci asta eşti: o speranţă, o dorinţă, o vidă iubire cu ochi caramelizaţi.
Ea: Acum pot fi o uitare…
El: Dar ai spus că eşti totul.
Ea: Şi ce dacă? Este un sfârşit inevitabil, amanetat deja de tine pentru alţi ochi căprui.
El: Sunt, defapt, aceeaşi, numai că la altă persoană. Am vazut în ei aceleaşi nopţi pierdute în aşternuturi verzi.
Ea: Şi e vară, aceeaşi zi… Prea multe coincidenţe !
El: Poate aceeaşi dragoste…
Ea: Şi eu? Eu ce fac acum?
El: Ce-mi pasă mie?
Ea: Aceeaşi indiferenţă?
El: Nu… De data asta e altfel. Am uitat cum să fiu indiferent…
Ea: Dar oare ce n-am uitat noi?
El: Nu am uitat că cel mai frumos sentiment, după acela de a iubi, este să-ţi mărturiseşti iubirea.
Ea: De ce te mai uiţi la stele, acum că totul se va termina?
El: Pentru că aceleaşi stele sunt privite şi de ceilalţi ochi caramelizaţi.
Ea: Eu nu mai contez?
El: Te-am pierdut în abisul uitării.

Moartea unui început prematur.

Iulie, 4, 2011

 

Da, ai dreptate. Mai e cineva. Pe principiu: I said i loved zou, but i lied.

Critică!

