RSS Feed

Dependenta…

Posted on

Ea: Viaţa nu se rezumă doar la existenţă.
El: Dar la ce ?
Ea: La multe alte lucruri insignifiante, poate…
El: Se rezumă şi la dragoste? La ce a fost între noi?
Ea: Evident ! Ştii… Cineva a spus odată că lumea asta mare pare plină doar de proşti ce s-au iubit…
El: Şi nu e aşa? Eu te-am iubit şi încă o fac… Dar totul s-a împărţit demult la doi, pentru că aşa ai vrut tu. De ce ai vrut asta ?
Ea: Egoism pur. D-aia. Regreţi?
El: Că a început, poate. Că a existat, nu. Că s-a terminat, cu siguranţă!
Ea: Eu nu regret. E mai bine aşa.
El: De ce?
Ea: Pur şi simplu…
El: Ştii…? Mă doare. Pentru că dragostea niciodată nu durează atâta timp încât să se stingă…
Ea: Nu-mi pasă. Mie îmi este mai bine. Chiar dacă te văd pe tine oriunde şi-ţi respir mereu parfumul. Chiar dacă încă mai spun “noi” în loc de “eu” şi choar dacă, aşa cum se-ntâmplă mereu, după ce spui că vrei să termini, îţi dai seama că nu ai cum.
El: Poftim ?!
Ea: Vei fi mereu prezent cu mine, oriunde. Dragostea nu se uită aşa uşor…

Iubirea? Un joc ciudat… Singura mişcare câştigătoare este să nu joci…
(Iulie, 8, 2011)

2 responses »

  1. Ti-ai creat un stil de a scrie si il urmezi. Ai un tipar deja. Ai putea aduna posturile si apoi sa le publici ca o carte deproza scurta. Up the irons!

    Reply

Critică!

