RSS Feed

Scrisoare catre B.

Posted on

-Pleci deja?

-Da, am terminat aici.

-Ce? Ce ai terminat? Eu nu sunt gata, eu nu m-am saturat de tine…

-Stiu. Dar nu de asta am venit… scopul meu aici era sa te fac fericita. Sa simti, sa vrei, sa zambesti o saptamana non-stop. Sa furi fiecare lacrima a oricui si sa o seci in zambete. Am intrat in viata ta ca sa te fac sa radiezi si am reusit.

-Nu pleca.

-Nu pot.

-Te rog?

-Nu-ti sta in fire sa rogi…

-Nu vreau sa pleci… Te iubesc!

-Nu as vrea sa vrei. Iubito, nimeni nu o sa-ti explice ce e dragostea, dar fericirea o s-o mai gasesti. Sub alt chip, dar o sa o gasesti.

-Nu o vreau sub alt chip, vreau aceeasi ochi albastrii sa ma priveasca. Vreau tu sa-mi explici ce e dragostea si daca nici tu nu stii, sa stai, sa invatam impreuna.

-Pentru noi filmul s-a terminat… Poate urma si o parte a doua, dar nu acum, nu aici, nu in aceleasi circumstante. Cand o sa te sarut atunci, o parte din mine va muri pentru a face loc noului “eu” caruia tu ii dai nastere. Se naste din tine, se hraneste cu fericire, creste o data cu noi, dar nu moare niciodata… Parca ti-am mai spus, dragostea nu tine niciodata indeajuns pentru a se sfarsii, deci este vesnica.

-Promite-mi ca o sa ma pierd in aceeasi ochi albastrii, ca o sa ma lasi sa ma inec in culoarea ochilor tai, ca o sa-mi dai inapoi aceea parte din fiinta mea care pleaca o data cu tine…

-O sa mai traim din nou momentele acelea, iti promit.

S-a intors pe calcaie si a plecat, fara sa se uite inapoi. Cateva lacrimi stinghere mi-au rasarit din ochi. B, singurul care a reusit sa-mi stoarca lacrimi… Intr-o saptamana.

“ Mai rau e ca nu regret nimic. Da, chiar mai vreau. As platii oricand pretul asta pentru o saptamana de fericire. Se spune ca fericirea nu o gasesti niciodata, dar ca in cautarea ei merita sa alergi toata viata. E o minciuna. Fericirea e reala, e langa noi, numai ca noi nu stim s-o recunoastem, nu stim s-o traim, poate nu vrem. Poate e prea frumoasa, poate ne e frica sa fim fericiti. Oricum, fericirea e cel mai puternic drog, provoaca cea mai mare dependenta. Dupa ce gusti o data, esti in stare sa-ti calci in picioare si ultimul strop de demnitate, de principiu, de orgoliu, pentru ea. Nu-i asa, B.? Dar oare merita? Cineva a spus  o data ca daca iubesti si esti iubit, este narcisism, in schimb daca doar iubesti, atunci e dragoste adevarata.

                Poate sar prea mult cu vorbe, poate o saptamana e prea putin sa iubesti. Poate nici nu vrem sau poate doar am vrut sa traim saptamana aia si atat. Dar totusi, ceva a fost acolo, simt cum probabil ai simtit si tu, doar ca tu nu vrei sa recunosti. Nu vrei sa recunosti c-ai fost fericit o saptamana cu mine, nu-i asa, domnule B.? Nici nu are rost sa te intreb de ce, nici nu vreau sa stiu raspunsul. Vreau doar sa cred in promisiunea ta de care sunt aproape sigura ca nu te vei tine… Am dreptate B.?

                As vrea sa inchei dracia asta de scrisoare cu “Dragului meu iubit..”, dar nu pot sa te numesc asa, pentru ca nu esti asta. Esti doar o parte din mine, nimic mai mult… O nimica toata, nu-i asa B.?

                Nici nu cred ca o sa-mi citesti randurile, dar oricum, sa stii ca nu le-am scris cu mintea, ci cu sufletul.

R. “

Si de ce iubesc iubirea?

[februarie, 7, 2012]

2 responses »

  1. Ai dreptate mai bine o sptamana de fericire dacat o viata de tristete

    Reply
  2. M-a emotionat foarte tare Ralu, mai ales versurile aruncate pe ici-colo din Cantec Prost. Scrisoare catre B. … foarte frumos . Pupici !

    Reply

Critică!

