RSS Feed

“Prinţesă”

Posted on
“Prinţesă”

–          Tati, hai să ne jucăm.

–          Bine prinţeso, hai să ne jucăm!

Prima mea dragoste, prima dragoste a oricărei “prinţese”, este regele ei, tati. Este un exemplu, este barbatul ideal, este perfecţionarea imperfectului, omul pe care căutăm să-l regăsim in fiecare iubit.

–          Tati?

–          Da prinţeso, spune.

–          Mă iubeşti?

–          Cum să nu?! Nu eşti tu prinţesa mea?

–          De ce?

–          De ce?! Pentru că eşti copilul meu, pentru că eşti a mea, pentru că eşti tot ce sunt eu şi în plus, pentru că devii motivul pentru care trăim, eu şi mami.

–          Şi eu te iubesc. Şi ştii de ce? Pentru că sunt ca tine. Tu mi-ai spus asta, iţi aminteşti? Mi-ai spus că a doua persoană care mă cunoaşte într-adevăr, după mine, eşti tu, pentru că sunt tu şi pentru că îmi place aşa cum sunt… suntem. Mai ţii minte cand făceam pariuri şi mereu câştigai? Dar când mi-ai dat drumul de la şa şi am mers singură pe bicicleta cea roşie, mai ştii? Sau atunci, când ai văzut că luasem o notă mică şi mi-ai spus că ţi-ai pierdut încrederea în mine, Doamne cât m-au lovit cuvintele alea! Sunt atât de multe lucruri… Întodeauna am vrut să fiu ca tine…

–          Şi ai reuşit, prinţesa mea. Eşti ca mine. Ai crescut sub ochii mei, eşti tot ce am mai scump pe lume şi mi-e atât de frică…

–          De ce ţi-e frică, tati?

–          Mi-e frică de timp, pentru că trece… şi ştiu că nu o sa fii a mea la nesfârşit. O să pleci, o sa-ţi iei zborul si o să mă laşi. O să iubeşti pe altcineva mai mult decât pe mine şi uşor, uşor, o să mă uiţi.

–          Tati, hai să-ţi spun un secret: prima dragoste nu se uită niciodată, iar tu eşti aceea.

“Nu există tată perfect, însă iubirea lui este perfectă”

(ianuarie, 13, 2012)

Critică!

